DAGENS

Första skoldagen började med UF lektion, och slutade med UF lektion. Det visade sig att inte vara mycket till skoldag idag, det är det iofs väldigt sällan på vår skola. Men jag och lelle hade räknat med en betydligt längre dag eftersom två extra lektioner har blivit tillagda på schemat - men inte idag.

Efter skolan tog jag bussen hem och hade planer på att återigen försöka mig på religionsuppgiften. Kände dock ganska snabbt att det var rätt så meningslöst så jag la ifrån mig böckerna och hämtade ett täcke istället. Somnade, och vaknade tre timmar senare.

Som jag skrev igår så börjar jag känna mig sjuk, har ont i halsen och börjar bli förkyld, kan det bero på tisdagens löpträning i minusgrader? KANSKE! Valde iallafall att hoppa över träningen idag och försöka kurera mig till helgen istället då det är SM steg 4 i Karlshamn.

nu, back to plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0