DAVID LEGA

Kom hem från partille för en stund sedan efter att ha vart på en föreläsning med David Lega. Det enda jag visste om honom innan var att han var en handikappidrottare, vad han hade för handikapp hade jag ingen aning om. När vi kom in i aulan där föreläsningen skulle äga rum så ser jag att han sitter i rullstol, han kan inte röra armarna och inte heller benen. Eller jo, det visade sig att han hade muskler i låren, men inte i resten. Iallafall, han var det roligaste på länge, det är såna människor som ger en motivation! 




Nu sitter jag här igen, hemma framför tv:n och datorn med buddha och CO Har nu "bara" två frågor kvar så förhoppningsvis så ska jag väl hinna klart idag, eller rättare sagt så måste jag hinna klart idag eftersom den ska vara inne föra klockan 00.00.

Bra program på fyran förresten, Siamesparet hensel som siter ihop i hela kroppen, det ser ut som en människa med två huvuden, otroligt!

Sitter ihop Abigail och Brittany är mer fästa vid varandra ä

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0