WW3

Efter att ha vart på rymmen i princip hela helgen så är jag nu hemma igen. Det började i fredags med utgång och relativt sen hemkomst - tyckte vissa..andra inte. Tredje världskriget bröt ut på vävarevägen 4c och jag lär inte behöva springa några tjänster på ett tag, jag lär dessvärre vara bil-lös ett tag också - men det är det kanske värt?
Dagen efter var det bortamatch i Uddevalla och trots lite sömn - enligt vissa, så vann vi matchen utan vidare problem. Problem hade dock domarna som visade ut folk åt både höger och vänster.  Dampbarnen i några av oss föddes på nytt och vi kände att vi var tillbaka på den gamla goda tiden då man blev utbytt för att lugna ner sig.
- Disciplin Jamina, disciplin! Säger madde från bänken som 10 minuter senare drar på sig en utvisning.

Direkt efter matchen bar det hem till Kicki där resten av min helg har spenderats. Jag tog mig friheten att övernatta där utan att överhuvudtaget bry mig av vad miffot här hemma hade för synpunkter på det -  har inte tid för sånt helt enkelt.

Wellwell, imorgon drar ännu en skolvecka igång, och enligt mina uträkningar så har jag cirkus 85 skoldagar kvar till studenten. Haleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0