FEMALE

Utgång i all ära men fan så mycket skönare det är att bara vara hemma och göra absolut ingenting! Inte för att jag hade så många andra alternativ den här kvällen eftersom jag har match imorgon men ändå, välbehövligt!

Eftersom mitt hår på benen nästan var flätbart så passade jag på att ansa det ikväll, perfekt när man inte har annat för sig. Perfektionist - rakade är dom nu och jag känner mig lite kvinnlig igen, inte mycket men lite.
Påtal om kvinnlig, så måste jag/vi få HELA tummen ur vad de gäller min balklänning. Inte för att jag är speciellt sugen på att gå på balshiten som förövrigt visade sig vara rena rama rånet, men ändå, lika bra att gå när man får chansen...
Troligtvis så blir det jag och lelle som får vara varandras baldejter, eller? Funderar därför på att ta på mig skjorta och kavaj istället, slipper jag krånglet liksom.

Weellwell Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du ut igår endå din jävel:O

2009-01-31 @ 20:15:51
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0