I'M ALIVE

Grymma uppdateringar från min sida nuförtiden känner jag. Har ju liksom inget vettigt att säga eller dela med mig av (har iofs inte haft de innan heller) så då känner jag att jag lika gärna kan vara tyst och spara min energi till annat. Iallafall.. påtal om energi så hade vi prov idag på just Energi - dyngtråkigt. Vad jag kan minnas så är det mitt första naturkunskapsprov, hoppas på att det även blir mitt sista.

Har förresten dragit igång en hemsida nu med vårt uf företag , som förövrigt mer och mer börjar likna ett skämt. Hemsidan är typ snyggare än produkten även fast den inte ens är halvklar. Härnäst väntar en reklamfilm, frågan är hur det ska gå.. menmen, vad gör man inte för betyget....?

Nu, sova middag. De kan bli en sen kväll.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0