SWE vs SWE

Trots att jag inte gjort några vidare kraftansträningar idag, förutom att duscha, så är jag helt slut. K'nner att jag b;rjar bli sjuk
Ligger nu i sängen och kollar på den eftersända handbollsmatchen mellan Sverige 1 - Sverige 2, i skrivande stund så är det 25 lika. Tycker faktiskt att Sverige 2 gör det bra som har haft övertaget målmässigt i större delar av matchen.

Imorgon är det back to reality då skolan börjar igen. Första dagen på min sista termin, sen är det studenten!!!! På tal om studenten så kollade jag upp priset för studentflak idag eftersom det verkar vara oklart om vilka som ska styra upp de på skolan. Det kostar skjortan! Men jag säger då det, ingen student utan studentflak, jag ska åka flak om jag så får ordna det själv, PUNKT!




Mitt tangentbord har blivit aidssmittat, likt min mobil - kan det vara suggan igår som spred sin smitta? Mycket troligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0