UPDATE

Dålig update, jag vet. Men jag har varken funnit tid eller ork för några uppdateringar.. Iallafall, vå hade 'lagfest' i fredags med start hos jeppsson. Sen åkte vi in till stan och park lane - stannade där i ca 1 timma innan jag och Kicki gick vidare. Tungt blev de tillslut!

Idag har jag vart på teater med mamma, haha. Hon hade fått biljetter från jobbet och eftersom hon inte ville gå själv så fick jag följa med.. Precis när vi hade kommit till parkeringen utanför kutlurum i partille så kommer mamma på att hon glömt biljetterna hemma. Mycket smart! Vi hade 10 min på oss att åka från partille - tanka - hem - hämta biljetterna - åka tillbaka till partille - hitta parkering- och komma in på teatern.. Turligt nog så hann vi precis innan dörrarna stängdes - bra gjort av oss.. Vi behövde dock inte visa upp några biljetter i kassan så stressen var rätt så onödig..

Sitter hemma nu och känner mig jävligt seg,  ska kolla på Trollkarlens Hemligheter på femman sen blir de nog sängen..

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0