28 JANUARI

Blogga, som sagt.. mhm

Opponering, stan = sushi var det som stod på schemat idag. Så blev det också, inge vidare intressant och tänker därför inte gå djupare in på det.

Konkade runt på min dator hela dagen i skolan idag, tung som fan var den. Allt för att jag och Kicki ska kunna ha varsin dator medans vi 'umgås'. Så rolig är den där Kicki att vara med - så rolig att man isolerar sig själv medans man är med henne. Men vad gör man inte..
. Av någon konstig anledning så lyckas jag och Kicki aldrig få till de - speciellt inte när vi bakar. Vi har därför lagt ner hemmafru sysslorna och köper numera kakorna, t.o.m ätbara. Är snuskigt sugen på kladdkaka nu och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, affären? - nej. Jag ska ragga en bagare.







Hann förresten med att köpa det här idag undertiden vi var i stan. Hittade även ett par jeansleggings som FAKTISKT ser ut som riktiga jeans. Sköna också - hittade ingen bild på dom. Dock inget att se då jag ändå ska lämna tillbaka dom eftersom dom var för korta. Tillveka längre eller?

Mamma fyllde dessutom kärring igår och fick massa kläder- på pappas bekostnad. Smart drag av mig som valde ut alla kläderna så jag kan använda dom själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0