RUTIN

Dagen har spenderats på stan med Kicki, gick runt i stan ett bra tag utan några större framgångar. Kicki fick inte köpt nåt, jag fick dock med mig lite saker hem..Två presenter till mamma, en tredje vinterjacka, 9 bitars sushi och skoskav.

Steg 5 lottningen kom ut idag också - riktigt nöjd med vår lottning är jag faktiskt, inte för att några lag är dåliga.. Men vissa är väl bättre än andra om man säger så..

Arrangören har dock inte kommit ut än, men förhoppningsvis så hamnar vi i Lund. Blir de Lund så har jag och Fogel iaf bästa planerna. Luftmadrass på Svaneskolan, Lunch på Polhem, Buss nr 8 tillsammans med F95 ner och krångel-Peter som busschaufför. Det vinnande konceptet, eller?
Skrock, rutin




Ahora, Espana vs Croatia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0