START OVER

Eftersom vår ursprungliga nyårs -plan ställdes in 2 dagar innan nyårsafton, (grym framförhållning) så började gårdagen hos Jeppsson och fortsatte sedan i Frölunda. Ganska lyckad kväll faktiskt - bättre än sist iallafall.

Hade jag haft tid, ork och framförallt fantasi så hade jag här skrivit en lång jävla uppsats om året som gått, hur snabbt de gick och hur mycket saker som förändrats och som troligtvis kommer fortsätta att förändras. Jag hade även skrivit om mina nyårslöften som inte existerar och om hur kul det ska bli att börja om på nytt igen - nytt år nya möjligheter..eller nya misstag? Men eftersom jag varken har tid ork eller fantasi så skiter jag i uppsatsen.
Här skulle jag också kunna lägga upp lite bilder men eftersom jag inte har någon ork för det heller så får det vänta..

Nu måste jag sova eftersom jag ska upp typ...snart. Inventering på Ica maxi kl 06. - mitt i natten. Heja 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0