DRIAUXA

En heldag på stan för att sedan gå på bio var det tänkt. Så blev det,nästan..
Jag, Kicki och Fogel åkte till stan direkt efter träningen. Var inne i stan runt 1 och då var Fogel som vanligt hungrig, så vi började med att äta. Efter det så började vi med det som var anledningen till att vi åkte till stan - shoppa. Det blev dock inte så mycket shopping för någon av oss, jag fick köpt ett par byxor och ett linne/top/vet inte vad, till mig själv samt lite små presenter till Krook som fyller år idag.


            



Åkte hem vid 5 - tanken var att vi skulle hem, lämna av våra påsar, äta och boka biobiljetter. Tyvärr så var biobiljetterna till Twilight helt slutsålda på både Biopalatset och Bergakungen, så nu sitter jag här.. Totalt jävla uttråkad, håller på att dö utav tristess..Men jag har en plan. Watch out!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha men det var inte konsitgt, hade ju fakiskt tränat=)

Diskokulan är snygg;)

2009-01-05 @ 20:48:36
URL: http://hannafogelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0