'PUMOR'

Wooohoo, I'm back in business, again! Eller?! ,
Som ni (Kicki & Ida) märker så går det grymt för mig och mitt uppdaterande av bloggen, har dock kommit på en grym idé som jag precis delade med mig av till mina två kladdkakeluktande homies. Snilleblixten jag fick innebär iallafall mer updates, även i form av videoinlägg, ELLER!? Big tvek..

Imorgon drar den gemensamma träningen igång igen..Har liiiite ångest inför den måste jag erkänna eftersom första träningen består av tre timmars tester. Kommer gå grymt!

nooow, i've got to teach kicki a lesson, she's acting very strange at the moment! Ida ställde precis hennes diagnos; Sexuellt frustrerad - mycket troligt.


Kommentarer
Postat av: ida

hahah kicki

2009-07-27 @ 00:02:48
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0