BACK ON TRACK, ELLER?

Precis som förra sommaren, då jag skapade den här bloggen, så blev jag lite bloggsugen igen. Att jag absolut inte har någonting vettigt att göra om dagarna kan nog vara en anledning.. Tror dock inte att det suget håller i sig längre än tills de här inlägget är färdigskrivet men det är alltid värt ett försök!

Mycket har hänt sedan jag skrev sist:
- Jag har fyllt år
- Semestrat på Cypern
- Tagit mig igenom ännu en försäsong (STORT)
- Besökt både Stockholm & Norrköping och fått bekräftat att Göteborg verkligen är Sveriges Framsida
- Spelat Partille Cup
- Tagit Studenten!!!!

Det där sista på listan var förövrigt det i särklass roligaste jag gjort i hela mitt liv. Hade gjort nästan vad som helst för att få uppleva den dagen igen, fy helvete vad roligt det var!






På fredag bär det av till Åhus, hade vart trevligt med lite sol, eller iallafall uppehåll så att vi i år kan ägna oss åt beachhandboll istället för gyttjebrottning. Fast det är ju iofs rätt mysigt det också, eller?

Kommer nog ett till inlägg med lite bilder inom de närmsta Sju dagarna, kanske t.o.m ikväll..
Ciao så länge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0