BTW..

Hade förresten SYO vägledning inför det som komma skall för vissa, dvs högskolor, universitet och fan å hans moster. Tycker inte att något av det där känns särskilt lockande. Har knappt ägnat en tanke åt att tänka på vidareutbildningar och dylikt. Har ingen aning om vad jag vill bli och tycker därför att det känns onödigt att hoppa på nåt bara för sakens skull, tänk om man ångrar sig? Näe fan, ska jag plugga vidare så ska det vara till nånting jag verkligen känner att jag vill bli och som intresserar mig, vad det blir får vi väl se då, OM det ens blir nåt. Big tvek!
Något som hade vart jävligt ball hade iallafall vart att vara reseledare! Hade jag inte spelat handboll så hade jag lämnat in ett CV nu på dirr! Lekledare på ett hotell i Turkiet där jag hade beordrat barnen att leka sälvständigt och haft några baklänges- middagar då och då, sen degat på resten. Det hade vart nåt!

Har påtal om resor kollat runt lite på resor de senaste två dagarna. Hittade en idag, två veckor till Thailand med hotell för 6500 spänn. Geeeeeeeeee mig! Hade annars inte vart fel att åka till Aruba som jag sett att dom börjat annonsera om nu. Heaven on earth verkar de ju förfan va, frågan är varför pappa flyttade hit, IQ befriad eller? Nåt sånt ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0