ONSDAG

Dagen började som vanligt med skola ,1,5 timmas UF och jag håller verkligen med Linnea, UF suger faktiskt snopp! Sexigt tråkigt är det och alla uppgifter som vi blir tilldelade känns ovettiga. Vi kom dock på en smart idé idag om att vi ska ställa ut våra jeans på Kvibergs marknad. Känner att vi kan nå vår målgrupp bättre där, eller?

Efter skolan åkte jag och klippte mig, eller ja, hon tog till kniven och tunnade ut det lite. Syns absolut ingen skillnad vilket inte var meningen heller, gjorde det bara för att det ska underlätta när jag plattar det här satans håret. Känner att det är dax för rakpermanent snart, fick en i julklapp så jag behöver väl bara boka en tid - ett år sen sist.

Mitt rum som numera ser ut som kriget skall förhoppningsvis bli städat imorgon, städhjälpen har skjutit upp det i typ två veckor och högarna har bara blivit fler och större. Ser knappt golvet längre och det är nästan så att man får hoppa från dörren till sängen för att inte trampa på något... Lite krydd kanske men stökigt är det! Hoppas verkligen att det blir av imorn annars blir det ännu jobbigare nästa vecka!

Fick förresten våra studentmössor och kläder idag. IIIIIIIIH jag kan inte fatta att det är sant, satte på mig mössan och fick ryck - inte  för att jag såg förjävlig ut i mössan, eller för att byxorna som jag beställde var för korta trots att jag tog strl L bara för att dom skulle vara tillräckligt långa (?)  utan för att studenten kommer bli så jääävla rolig.
Oh herregud, fucking amazing!


Kommentarer
Postat av: Thildooos

Åhh, jag lovar dig att det kommer bli den bästa dagen i ditt liv!! :D Så fruktansvärt roligt!

2009-03-18 @ 18:26:24
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/
Postat av: Tania

Fy faaan! har ni redan fått era mössor?! vi har inte fått nåt...=/

2009-03-19 @ 13:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0