ROBINSON

Blev väckt av ett helvetes sms från Kicki imorse som ansåg att det var dags för mig att vakna.. Lika bra var väl det eftersom jag säkerligen hade sovit bort halva dagen annars. Trots att jag inte gjorde NÅGONTING igår så kom jag inte i säng förrän sent. Stefan var här igår kväll och underhöll mig och mamma medans pappa sov, förjävla rolig var han och jag fick kramper i magen av allt skrattande. 
Dagen har mest gått åt att titta på handboll. Det började i heidhallen och fortsatte sedan i Partillebohallen. Därimellan hann jag med att äta tre kulor glass och..... Ja, det var väl ungefär det.

Fick ett visitkort av en kille igår i partillebohallen som undrade om vi sett bilderna från förra helgen i Lund.. Kom in på sidan och det visade sig att han fulla album från tre av våra matcher, Mycket Trevligt!

          
Foton lånade från: http://fredriksfoto.net


Ligger nu och kollar på robinson i väntan på att maten ska bli klar. Har aldrig följt de programmet innan men kanske ska börja nu? Det verkar dock helt sanslöst..


Kommentarer
Postat av: Undrande

Lägg upp länken!!!

2009-03-21 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0