THAT'S A KEEPER

Har sedan jag kom hem gjort precis vad som var planerat, alltså; Absolut ingenting! Har legat i sängen heela dagen, hunnit avverka två filmer, Changeling och Bolt, dock så har jag fått pausa i filerma tre gånger för att sova. Inte för att filmerna var tråkiga utan för att jag är jävligt trött. Känns faktiskt som jag börjar bli sjuk, inte så värst passande eftersom det är SM i helgen. Vill inte ha en repris på förra året, fyfan.


Är ledig från skolan imorn eftersom resten av treorna har byggdag inför UF mässan. Detta innebär att jag gjort min sista skoldag för den här veckan. Lika bra att vänja sig vid att vara ledig från skolan liksom, kommer ju ändå vara det resten av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0