NEJ TACK! KLICK

Klockan 11 imorse ringer det på hemtelefonen, det var Sandra, en telefonförsäljare som bröt på ryska och som försökte sälja på mig jag vet inte vad, vitaminer eller någonting. Hon pratade non-stop i tre minuter, och då menar jag verkligen non-stop, oavbrutet!
- Hej det är Jamina, var det enda jag fick säga under hela samtalet. Sen satt hon och läste innantill och tjatade om både det ena och de andra. Hade starka funderingar på att lägga på mitt under samtalet men väntade istället tills hon var klar.
- NEJ TACK, sa jag och la på!

Idag har jag ju alltså vart ledig från skolan, var meningen att jag skulle packa och städa mitt rum men det har inte blivit någonting av de...ännu. Åkte istället till allum en snabbis och köpte två tröjor på Gina, Tack vare 10 stämplar i mitt stämpelkort så fick jag 150 kronors rabatt, därför gick tröjorna bara på 128 kronor sammanlagt. Nöjd kvinna!




Imorgon åker vi!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

du e på g i bloggen ser ja. haha

2009-03-12 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0