YO YO YO

Sista seriematchen är nu spelad och de blev vinst med ett mål mot Sport........... Pinsamt dåliga var vi, arga också! Inte så konstigt med tanke på dom två gula idioterna som sprang runt där och saboterade matchen, ännu sämre än oss var dom faktiskt - Domarna asså.

Dagen idag har väl inte vart speciellt händelserik. Gym i skolan, som alltid på måndagar - dusch och snabbvisit i bamba innan jag åkte till Partille och uträttade några ärenden (vuxet,vuxet). Därefter gjorde jag som vanligt - åkte hem la mig i sängen och inväntade träning. Keewl!

Sitter nu hemma, som vanligt i sängen, och tittar på TV. Är ruggigt irriterad och känner att en utlandsresa eller en egen lägenhet inte hade suttit fel nu asså. Tror nog att jag ska ägna hela min morgondag åt att lämna in jobbansökan överallt i hela göteborg så att jag kan få börja jobba och skaffa mig en inkomst - seeeeeeen ska jag flytta. Fort som fan!

Mors,


Kommentarer
Postat av: Malin

KEWL :D

2009-03-29 @ 01:01:20
URL: http://mallejum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0