SM I SKOTTKÄRRA

Usel uppdatering av mig jag vet, har dock haft mina anledningar, men nu är jag tillbaka. Back on track liksom.. ehh?
Måndag - Tisdag har iallafall spenderats i Lundbystrand, tränat fyra pass på två dagar och det känns i kroppen ska ni veta.
Är iallafall hemma i min säng nu vilket är förjävla skönt, känns som det var en evighet sen jag låg här trots att jag bara vart borta från den sen igår morse..

Idag kommer mamma och kelvin hem från sin lilla Mora-tripp, tåget anländer om en halvtimma och det är nog bäst att jag påminner pappa om att han kanske bör åka snart så dom slipper bli stående på stationen hela natten.

Den rätte för rosing på tv nu, vilket jävla skämt det programmet är, pinsamt att se hur folk beter sig och ljuger för sig själva! Snäääälla!


Kommentarer
Postat av: kicki

de e väl tur att nån gillar å skriva iaf...... haha

2009-03-04 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0