YANI YANI


Onsdagar som innebär träningsledigt innebar idag även skol-ledigt för min del. Vaknade upp med yani mensvärk/migrän så de blev ingen skola för mig..
Trots att jag vart ledig och egentligen bara hade planerat att ligga hemma i min säng hela dagen så har jag faktiskt fått en del uträttat. Har bl.a. vart ute i sisjön och betalt in handpenningen för vårt studentflak. Känns skönt att ha det gjort så att man kan vara säker på att man inte blir flaklös på studenten..

Idag var det tänkt att jag och Kickflip skulle sola, känner verkligen att det behövs nu eftersom jag är typ...GUL! Jag skojar inte, jag är gul i ansiktet! Ändrade planer blev det iallafall så det blev ingen solning - hela eftermiddagen och kvällen har därför spenderats hos Jeppsson. Fick inte gjort så mycket vettigt men det är skönt det med ibland..

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0