09.36, IGEN?

09.36, var det en okej tid att ringa mig, en ledig student som försöker njuta av livet? NEJ, det var det inte va!? Precis som för några veckor sedan så blev jag inatt väckt av telefonen kl 09.36... Vad är grejen? Idag var det inte någon kvinna som ville köpa kläder  som ringde, han som ringde idag hade ett helt annat ärende. Men det spelar liksom ingen roll, 09.36 är inte en passande tid, oavsett anledning! Kanske är det då för att informera om dödsfall eller liknande - i annat fall skulle jag istället rekommendera att ringa vid 12-tiden! Mycket trevligare!

Har ända sedan 09.36 försökt somna om, det har ju gått sådär. Har vaknat med jämna mellanrum och jag skulle inte påstå att den lilla sömnen jag fått den här morgonen har vart utav det bättre slaget, snarare tvärtom. Tack, tack som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0