10/11

Läste precis igenom ett mail som min fasters man skickat till mig. Har ingen aning om varför han har min mailadress och varje gång han skickar något så är det kedjebrev - så även denna gången. För ovanlighetens skull så öppnade jag det och läste igenom det, blev förvånad faktiskt. Man fick sig en liten tankeställare.

Detta var en del av de;

To realize 
The value of one minute: 
Ask a person
Who has missed the train, bus or plane.
 
To realize 
The value of one-second: 
Ask a person
Who has survived an accident.
 
Time waits for no one.
Treasure every moment you have.

Jävligt sant faktiskt!


Tiden väntar som sagt inte på någon och verkligen inte på mig, vaknade typ nyss och nu är det snart dags för träning. Klockan får lugna sig nu, faaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0