ALL MY LIFE... LIFE (?)

Som alltid på fredagar så hade vi idag tidig träning, slutar redan halv 6 vilket är nice! Men som den no-lifer jag är så satt jag kvar i hallen och tittade på hela juniorernas träning. Fråga mig inte varför, satt själv och funderade på vad fan jag gjorde där och jag fick frågan flera gånger; Vad gör du här? Åk hem, har du inget liv? Neej, jag har inget liv, och det har jag fan aldrig påstått heller, SÅ. Då har vi löst det problemet!

Efter att ha shoppat upp halva willys godishylla så satte jag och Kelvin oss i bilen för att åka hem. Smidig som den lilla fisen är så var det första han gjorde när han satte sig i bilen att spilla ut halva godispåsen på golvet, tacksamt och så..

Ligger nu iallafall, ÄNTLIGEN, hemma i min säng igen. Fick för en stund sen höra hur Rabih missahandlade Kci Jojo's All my Life. Verkar som att idolerna har misstolkat veckans tema, Världens bästa låt vad det va, just det - Då tycker jag att vi börjar med att sjunga världens bästa låt istället för massa annat trams.
Vilket låt det skulle va vet jag dock inte, men jag är helt säker på att det inte är 'summertime' från 1935?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0