DE GICK SÅDÄÄÄR!

Klockan ringde tidigt as hell imorse igen, anledningen var även denna gång; Träning. Måste dock säga att det gick sådär med det faktiskt. Efter att ha gått på DanceAerobic i Tisdags så fick jag och Linnea mersmak. Vi bestämde oss därför för att boka in oss på en klass idag igen, denna gång kl 12 på Sats Kungsgatan. Men när klockan var 11.50 så irrade vi fortfarande runt i stan och letade parkering. När vi tillslut hittade en parkering, med tre minuters marginal - så insåg vi att det kostade 25 kronor/timman och att ingen av oss hade några småpengar. Linnea sprang runt och försökte lösa några mynt men eftersom ingen av de tre närliggande butikerna hon gick in i kunde ta ut över beloppet och klockan redan hade passerat 12 så blev det liksom inget med de.
Det får bli handbollsträning med juniorerna ikväll istället så att vi får någonting gjort idag.. Imorgon har vi ju match så morgondagens träning är på så sätt redan löst.

Det verkar som att det är nån idiot som typ hackat sig in på min spotify, vet inte om jag har glömt att logga ut från nåns dator eller om någon fått reda på mitt lösenord men skumt är det iallafall. Försökte kommunicera lite med  miffot som är inne genom att byta namn och ställa frågor genom spellistorna, människan svarade och jag försökte få honom/henne att fatta att han/hon skulle logga ut. Vet inte riktigt om det gick in men det har iallafall inte hänt nåt än på ett tag.  Förhoppningsvis förblir de så,

Steeelt, jag drar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0