INTE ENS I MITT HÄNDELSERIKA LIV

Då var man här igen ja, brist på tid och ork har varit anledningen till min otroligt dåliga uppdatering de senaste dagarna.. Eller?
Nej, krydd. Har liksom inte gjort mycket annat än att ligga hemma den här veckan och när man gör det så händer det ju som ni säkert vet inte så mycket, mindre än vanligt alltså.

Jag är fortfarande lite sjuk men det går absolut åt rätt håll, är 'bara' tät, hostar och har lite ont i halsen. Fit for fight för att gå all in i helgen då vi; jag , aruvald, krook och fåglan beger oss iväg på en road trip. Nog om de, eller nej. Men de lär bli en hel del tjat om detta framöver så jag besparar er det så länge.

Ett jävla liv här hemma nu om både det ena och de andra, en citron till farsa och en lillebror som hamnat i klimakteriet.. Eller trotsåldern som det kanske heter då man är 6 år. Kaos är det iaf och de ska bli fining att få komma iväg lite.

Sola, Packa, Raka benen - up next.
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0