FINNS I SJÖN

11.00 imorse var det alltså samling hos Bagarn. Där bjöds det på fika och pratades en del om matchen igår och om matchen idag. Efter det var det dirr hem och min första tanke imorse när jag vaknade imorse var att jag skulle hem och sova direkt efter. Så blev dock inte fallet, det var ju de där med dygnsrytmen.

Har precis gjort klart tårtan för ikväll, det är ju Fars Dag idag och den här gången verkar det som att vi firar det ordentligt. Inte mig emot!
4 presenter fick han imorse varav ett givetvis var ett kuvert innehållandes 3 trisslotter, tur som gubben har vann han på 2 av lotterna, inte illa pinkat ändå!
Tur som han som sagt har så har pappa även fått lära sig nått nytt idag - spelet finns i sjön! Det var Kelvin som lärde honom vilket säger en hel del om intelligensnivån som råder i den här familjen.... HAHA, skämt å sido, eller?



NU är det snart samling igen, denna gången för match och förhoppningsvis vinner vi today again.
See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0