GICK SÅDÄR!

'Funderar på om jag ska hitta på nåt vettigt imorgon' - a jo, det blev ju mycket med det. Vaknade klockan 2 och var fortfarande trött, redan där var dagen körd och att försöka 'hitta på något vettigt' mellan 2 och 5 och samtidigt hinna äta är ju inte att tänka på. Nejnej, det fick bli till att sitta hemma, as always.

Efter träningen har jag dock hittat på nåt, om det var speciellt vettigt det vettefan men något har jag iallafall fått gjort idag - en kladdkaka. Jag och Linnea gick verkligen in för det idag och försökte baka en så bra kladdkaka som möjligt. Kladdig som fan blev den, lite fööör kladdig kanske, men den var fin, är dock illamående nu.

Har även planerat en liten tripp till okänd destination under uppehållet vi ska ha, det blir en roadtrip. Behövs ju vafan, kan ju inte ligga här hemma och få liggsår. Vilka som åker med, vart den bär av och om den blir av får vi dock se. Spännande, höhö! 

enough for today, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0