GIVEN

Med påtryckningar från flera håll och kanter så uppdaterar jag härmed min blogg, men att leva det liv jag gör just nu är faktiskt inte lätt. Att vara sjukt upptagen och ha många järn i elden samtidigt som man ska blogga går inte riktigt ihop.... spela över


Periodare som jag är så har det ju återigen inte blivit mycket till uppdatering här de senaste dagarna. Hade väntat mig Wi-Fi uppkoppling på City Hostel i Hbg eftersom det enligt hemsidan skulle finnas tillgängligt men väl på plats så visade sig detta vara fett jävla krydd.
Helgen i Helsingborg va fin, mysig stad och trevligt väder. Möttes ju jämfört med Göteborg utav tropisk värme när vi anlände. Svettades för första gången på tre månader, typ..

I Måndags spelade jag match med 'västsverige', mot landslaget. Första gången jag överhuvudtaget sprang sen förra fredagen och med tanke på det så gick de väl OK. Var helt död efter första 8 minutrarna men kom såsmåningom in i de. Nog om de.

Igår, igåååår va jag på ett feeeeett roligt träningspass på SATS, DanceAerobic. Nog jobbigt tänkte jag, lite dans har väl ingen blivit trött utav, och dansar det gör jag ju mest hela tiden? Eller? Det blev iallafall ett sjuhelvetes pass och kul var det också. Lite si och så med koordinationen och minnet ibland men mestadels så gick det fining. Svettig blev jag också, för andra gången den här vintern. krydd.

Nu ska jag kolla reprisen utav paradise som jag på nåt konstigt jävla sätt lyckades missa idag. Enligt tidningen skulle det börja 21.30, men det verkade ju vara fett fel.....

Stelt, jag drar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0