IS IT TRUE

Precis som de tre senaste kvällarna så hade jag inatt svårt att somna. Vet inte riktigt vad det kan bero på, kanske att jag sover 'för' länge (?) på mornarna eller för att jag inte gör av med tilläckligt energi på dagarna kanske? Har dock aldrig haft några problem med detta innan och jag sover inte överdrivet länge, eller? Nej, men värre har det väl varit och trots det har jag oftast kunnat somna utan större problem.
Iallfall, när man ligger vaken så länge som jag gjort nu det senaste så hinner man faktiskt tänka igenom en hel del saker, kanske t.o.m lite för mycket ibland. Oftast är det dock trevliga tankar som cirkulerar runt i mitt huvud, nu senast tänkte jag på hur det skulle se ut i min (vår?) lägenhet när jag flyttar hemifrån. Rätt så bra ändå, lär ju gå rätt så smidigt och enkelt sen när jag flyttar - med möbler och sånt menar jag, för nu vet jag ju redan hur jag vill ha de! Dröm vidare Jamina! MEN, det hade ju vart trevligt om det blev som man tänkt sig!

Torsdag idag, och som alltid på torsdagar så är det inlåst på tv. Dock sista programmet idag, lite tråkigt men spännande. Hade vart kul att se hur de gick för alla sen.

Funderar faktiskt på att sola idag, lär ju inte bli innan träningen eftersom jag har en hel del ärenden att uträtta (?) plus att solning inte har nån speciellt positiv effekt på kroppen FÖRUTOM färgen den ger. Man blir ju rätt så trött menar jag. Är i stort behov av en nu faktiskt, det var ett tag sen och nu när det nalkas vinter så brukar jag oftast bli lite halvt genomskinlig och nästintill gul. Ingen trevlig syn det där så det är nog bäst att jag jobbar solarie rätt så regelbundet nu, för någon utlandsresa lär det ju inte bli.




Later;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0