JAG HAR INTE TID!

Jag har liksom ingen tiiiid att vara sjuk nu! Jag vill spela imorn, faaaaaaaaaan. Kurt, vår läkare, sa att jag skulle känna av imorgon bitti (läs;inatt) hur det känns och att om jag är piggare kanske kan åka med. Samlingen är om 5 timmar, vilket alltså innebär att jag isåfall ska upp om ca 4 timmar. Jag har liksom aldrig mått bra klockan fyra på natten, förutom på studenten.. Och jag lär ju inte göra det inatt heller. Skall dock ställa klockan och se, ett mirakel kan ju inträffa..

Annars så får jag väl stanna hemma, kanske gå på Sävehof - Aalborg i partillebohallen? Om jag orkar. Sänds ju iofs på internet för 49 kr, ett smidigare alternativ kanske. En kladdis med nytt recept och handboll på nätet blir det nog ja, ser ju faktiskt ut att kunna bli en riktigt bra dag.. eller?

natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0