LASSE IS THE SHIT!

Skulle nästan tippa på rekord, klockan är snart 5, jag är helledig och jag har inte vart inne på datorn på hela dagen, förräns nu. Ganska bra gjort av mig ändå som har kunnat sysselsätta mig med annat så länge!

Lediga idag som sagt, iallafall ifrån kollektiv träning. En lagom jobbig fysiskt aktivitet fick vi som läxa att genomföra idag - därför har jag vart och solat... Nee, ska faktiskt åka och gymma med pappa och juniorerna sen. Lär dock bli jävligt lugnt men det är väl ungefär vad min kropp klarar av just nu. Men eftersom det finns en halv frödinge kladdkaka i kylen sen igår så är det väl bäst att jag försöker sysselsätta mig med något innan jag slukar den, risk för fetma annars.

Förresten, igår så blev jag kär om jag inte redan sagt de - i Fotbollslasse. Nog för att han har vart go under hela programserien men igår på ensam mamma söker va han fan helt jävla underbar! Tror nog att de flesta som följt serien kan hålla med mig, eller hur Lelle? Lasse is the shit helt enkelt, en sån man ska jag ha!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hyfsat bra kille! =)

2009-11-09 @ 18:32:20
Postat av: linneeeeeeeee aaaaaaaa

MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-11-09 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0