LEDIG

Efter att ha vart ute på lite äventyr i ca ett dygn så är jag nu hemma igen och har intagit grundposition.. Äventyr var väl verkligen att ta i, men det lär rätt tufft..

Iallafall.
'Partillebo klockan 2, underhållning på hög nivå'
lite klyschigt och fräckt som det alltid blir när jag och Linnea slår våra kloka huvuden ihop. Denna fras var alltså vår förhandstippning på vad som komma skulle iochmed gårdagens div 1 match.
Det blev dock inte riktigt så, snarare tvätom. Vi vann matchen men kan inte tänka mig att det var en speciellt rolig match att kolla på, lång som fan var den och något speciellt spel hade varken vi eller sävsjö.. Menmen, vi vann ju som sagt.

Låg uppe och kollade på film inatt. Först ut var 'the ugly truth', rätt så förutseende film då man 1 timma innan slutet förstod precis hur det skulle arta sig, dock rätt rolig ändå och faktiskt värd att se. När den filmen var slut bestämde vi oss för att se ännu en film, denna gången P.S I love you som varken jag eller Linnea hade sett men som vi hört skulle va bra.. Ajo tjena. Det var nog en av dom sämsta filmerna jag sett, den var varken rolig,romantisk eller sorglig. Ogiven helt enkelt, tragiskt att man ska behöva slösa nästan 2 timmar utav sitt liv på sån dynga!

Tänkte precis skriva att jag måste stänga ner den här apparaten nu eftersom jag ska upp till skolan imorgon, meeeeeeen så kom jag ju att så är ju verkligen inte fallet, Fan va gött det är att va ledig ledig ledig, bara sitta bredvid bredvid bredvid inte göra nånting alls bara göra nånting nånting naaaaaajs!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0