LOCKED UP

Man blir ju nästan gråtfärdig när man får se och höra vad som görs och sägs i det sista avsnittet av inlåst. Fyfan vad bra de e, åh! De verkar nu som man efter pausen kommer att få se lite vad som hände efter tiden i fängelset, fining!

Träningen idag som endast bestod utav fotboll var given faktiskt! Skönt att släppa handbollen lite och göra nåt annat där man inte behöver tänka och koncentrera sig så mycket!

Fick ju som sagt ett Ellospaket på posten. Mamma var och hämtade ut det idag och där i låg västen som jag och mamma beställde samt ett par byxor till mig. Västen var helt ok och den lär vi behålla, men byxorna? Vilka e dom liksom? Kan inte bestämma mig för om dom e ganska fräcka eller om dom e asfula, vettefan om dom passar mig. Dom kostade dock bara 60 spänn så frågan är om det ens är värt att skicka tillbaka dom? We'll see.

Nu börjar inlåst igen, feeeeett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0