MORGONSIM

Klockan 9 imorse ringde min väckarklocka, det vankades morgonsim. Vet inte riktigt vad som flög i mig när jag igårkväll presenterade mitt förslag om morgonsim för Linnea som as usual var fett på. Klockan 8 hade jag först tänkt mig men efter att ha tagit några djupa andetag och sansat mig lite så insåg jag att det var aningen tidigt. Klockan tio fick det bli istället och jag hoppas att den relativt tidigt uppstigningen räcker för att normalisera min dygnsrytm..

Efter simmet, eller vad man nu ska kalla det, så var en lunch given. Så efter att ha åkt runt halva stan och även Hisingen för att leta efter en parkeringsplats så hittade vi tillslut en och slog oss sedan ner på Sunwall för att avnjuta deras dynggoa thaibuffé.

Och nu, nu ligger jag här och väntar på att Paradise Hotel ska börja typ. Har liksom inget mer att göra idag så jag känner att sängen och datorn får bli mina bästa polare även denna afton...

Adios,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0