NATIONAL TARGET

Slog precis upp portarna för min frisersalong, tvingade mig snarare på någon att få klippa och eftersom Kelvin ändå behövde en haircut så blev han givetvis offret. Riktigt så illa var det inte, men nåt åt det hållet.
- Jag konstaterade för Kelvin att han behövde klippa sig och erbjöd mig att göra det, han gick med på det. Blev faktiskt förvånad eftersom han i vanliga fall inte brukar tycka om att gå till frisören, och att låta mig göra det är väl än värre än att gå till frisören?
Har iallafall klippt klart honom nu och säga vad man vill om resultatet, sålänge Kelle är nöjd, haha!

Kvällen har spenderats i sängen med en påse godis, precis som igår alltså, favorit i repris.
Såg förresten klart tredje filmen i Johan Falk serien - national target. Föööörjääävla bra är dom där filmerna asså, och man blir ju fan kär i den där Frank Wagner! lite krydd kanske men jag diggar honom hååårt iallfalll!



äh, det blir nog sängen snart, tidig uppstigning imorgon då vi ska vara hemma hos bagge kl 11. Lär ju bli jobbigt att ta sig upp så tidigt, men jag och mina allvarliga sömnproblem behöver nog det för att komma på banan igen! eeeeh`?


Kommentarer
Postat av: =)

Det finns två nya filmer som kom ut den 4 nov. operation näktergal och de fredlösa,ifall du vill se mer, enjoy!

2009-11-08 @ 15:18:31
Postat av: Jamina

Tack, har redan laddat ner dom :P

2009-11-08 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0