SVIIIIN

Tillskillnad ifrån de allra flesta dagarna så är det faktiskt JAG som vart den mest aktiva inom vår familj idag - enligt mig själv! Mamma håller dock inte meed men med tanke på att varken Kelvin, Mamma eller Pappa har vart utanför dörren idag medans jag faktiskt har jobbat så känner jag att jag tar hem det rätt så lätt.

Kollar återigen på Johan Falk - National target tillsammans med mamma. Grym film som sagt. Det är inte många gånger det händer att vi kan kolla på film ostört men eftersom Kelvin sover och  pappa befarar svinis och har åkt till akuten så fanns det alltså utrymme till detta sällsynta fenomen. 
Hoppas verkligen inte att pappa drabbats av svininfluensan, både för hans egen och vår skull, inget vaccin har jag tagit och inga öronproppar har jag heller.. fäään

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0