UPDATE

Utbränd ja, det är precis vad jag är för tillfället. Ett ständigt slitandes på detta jobb som är så fruktansvärt tråkigt medans resten av familjen ligger hemma och hostar. Det är väl tur att nån har energi och förmåga att samla in pengar i det här hushållet, annars hade det gått väldigt illa. Pengarna som jag kommer inkassera i.o.m det här arbetet kommer dock ingen annan i familjen få ta del av men det lät jävligt bra.

Det är mycket sällan vi har fysiskt jobbiga träningar nuförtiden, mentalt utmattad efter allt tänkande kan man bli ibland men fysiskt mörbultad är det sällan man är. Och om man skulle råka bli det nångång så brukar man oftast bli förvarnad.
Dock inte idag!
På tisdagsträningen var det tal om att det skulle bli mycket skott torsdag-fredag. Ajo tjena! Såg fan inte skymten av en handboll idag. Min första syn när jag kom in i hallen var plintar, och när det är plintar framme på en handbollsträning bådar det fan inte gott.
Fys i lite mer än en timma - stationsträning i massor, 15x15 intervaller + ett magpass.. Jävligt jobbigt när man väl är där och man önskar ju ibland att man kunde sjunka genom jorden, men fan så gött det är när man är klar. Nöjd e jag!

Har sen jag kom hem inte gjort mycket vettigt, kollat handboll och duschat. Det va la de. Platta håret är det som återstår innan jag intar grundposotion. Ännu en tung arbetsdag väntar imorgon. Turligt nog så är det nog den sista för det här året faktiskt - ska bli skönt att komma ifrån det där arbetet nu, behöver ett miljöombyte nu snarast. Tre dagar i streck på en och samma arbetsplats håller ju fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0