YXKASTNING

Kollar på veckans repris av Grannfejden på trean, sjukaste! Surare och mer efterbliven gubbe än den får man ju leta efter, kastar yxor och grejer. Vet inte riktigt vad det är som stör honom och det verkar inte riktigt som om att han själv vet det heller, han vill liksom bara störa sig på nåt! Han önskar att allt va som på 1800 talet, eller varför inte 1700? Skaffa ett liiiv!

Rent allmänt så bryr jag mig inte speciellt mycket om allsvenskan men idag blev jag fan ledsen asså. Det är inte okej att AIK går och vinner SM Guld, och absolut inte mot IFK. Buu!

Nu blir det sängen för mig, eller det har väl vart i ungefär 4 timmar redan.. Funderar på om jag ska hitta på något vettigt imorgon, göra något på dagen kanske. Frågan är dock vad det ska vara.. Lär ju ta en stund, typ tills det är dags för träning att komma på vad för nåt påhittigt det skulle vara. Kommer ju säkerligen inte bli att jag gör nåt. Men det är ju trots allt tanken som räknas, visst?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0