13 OKT

Efter att inte ha sovit ut på typ en vecka så var det verkligen på tiden idag kände jag, 13.00 vaknade jag - fiint!
Åt frukost och gick sedan i vanlig ordning in på min mail. 6 nya meddelanden, bl.a, ett med överskrift 'Anställning' från Tranpenad Bemanning, alltså där jag var på arbetsintervju för ett tag sen.
Vet inte riktigt vad en anställning på TB innebär, något jobb är inte garanterat eftersom det inte är dom själva som söker personal. Men att finnas med i deras register och vara tillgänglig för extraarbete/visstidsanställning är ju alltid nåt. Ska dit på möte igen på Måndag så förhoppningsvis så blir jag nog lite klokare då.

Träning som vanligt idag kl 5, fys med Johan Knutsson...........................Hoppas jag kan gå imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0