BEEN THERE DONE THAT

Hittade ingenting på Allum , förutom mina föräldrar och en feting sallad på Paprika som jag vräkte i mig strax innan stängning. Eftersom man är ledig i princip alla dagar i veckan, speciellt nu på höstlovet (?) och allum är den enda attraktionen inom ungefär 1 mils avstånd så blir det ju så att man är där några gånger i veckan. Affärerna hinner liksom inte ens få in nya grejer innan man är där och rotar igen. Allumpersonalen känner nog igen en vid det här laget! För längesen t.o.m!

Imorgon blir det feeeeeeeeeeett med deg från min sida, ett litet träningspass på obestämd tid och plats, sen blir det nog en feting godispåse och fortsättningen på Johan Falk. Låter Fint!

Ahora, 2½ men, Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0