RIVERSIDE MOTHERFUCKER

Det hanns med både presentinköp, träning och matchtittande idag. Rätt bra gjort av mig som igår kväll hade rätt svårt att få ihop de. Hade ju som sagt tänkt sova länge idag för första gången den här veckan, gick ju sådär. Blev väckt tre gånger, bl.a, av pappa som satt utanför mitt rum och ringde till mig som låg och sov. Ville ha tillbaka internetkabeln som jag hade lånat, jättebråttom verkade han ha med det där internet..

Kollade på Idol förut, och jag undrar hur i helvete den där Camille tänker? Från första gången hon öppnade käften i juryrummet så har dom tyckt att det är för mycket schlager och Kikki Danielsson över henne. Vet inte riktigt om hon förstod juryns pik mot henne, att det är för mycket, tror hon att det är positivt? Antagligen. Precis som igår så började hon på en mäktig låt, gör den ganska bra ända tills en bit in i låten då hon väljer att dra igång med Silja Line konserten?! Jobba med dig själv!

Jobb och middag hos lelle imorgon, nu blir de sängen och Roast på Berns.

See yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0