IRONIC

Här var det ju tänkt att jag både innan och efter matchen skulle skriva lite om den/ inför den osv. Det blev dock ingenting med det vilket kanske märks. Hade varken före eller efter matchen tid till sånt - lyckades sova ända fram tills det var dags för mat för att sedan stresspacka väskan och åka iväg. Matchen vann vi iallafall med 12 bollar tror jag, om nån missade det..

Efter matchen ilade jag iväg till Partille igen, lämnade min bil hemma och hoppade ca 5 min senare in i en annan bil för att sätta mig och köra 20 mil till Eksjö, den trevliga lilla staden (?) Anledning; Handbollskaravanen. Detta otroligt härliga projekt som jag nästan hade kunnat offra mitt högra ringfinger för att få vara med och jobba på igen. Att anlända till Eksjö klockan halv ett på natten för att sedan få stå och vänta i minusgrader för att man inte kommer in på hotellet är ju inte annat än kul. Att sedan gå upp halv 7 igen efter att ha somnat klockan 2 är ju inte heller annat mer än inspirerande. Så kul så!
Vi (jag och Linnea) som förövrigt lyckades trycka i oss en fining buffe i Jönköping hann varken knappt smälta maten eller landa i Partille förrän det var dags för träning,igen. Dock en väldigt degig sådan vilket var förjävla tur. Några större kraftansträngningar hade jag nog inte pallat.

Skönt med sovmorgon imorgon också, klockan ringer 03.30 för att 1,5 timma senare infinna sig på Landvetter. Bulgarien är målet, dock inte någon sol&bad semester utan det är Europa Cup spel mot ettt bulgariskt lag, men det duger det med.

Nu ska jag fortsätta med min perfektionistpackning, höööörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea lite trött sådär

Jag älskar handbollskaravanen!Upplägget, organisationen..ALLT. Mitt nya favoritord är förresten "kitten".

2009-10-08 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0