ETT SKÄMT?

Är det verkligen okej att skriva ett meddelande på face som lyder enligt följande :

'Hej, jag är en wikipedia-kille, skriver mycket där, gillar att skriva. Men ibland vet man inte vad man skall skriva om. Då kan man surfa runt lite på nätet för att se om man hittar något roligt att skriva om. Då råkade jag hamna på Jamina Roberts, och så råkade jag se både att du är väldigt vacker och väldigt bra på sport. Stämmer det? Mvh Mats, Umeå/GBG'

Man börjar ju undra..


 Strax efter att jag publicerat inlägget får jag ett meterlångt svar på frågan: Hur hittade du mig?

Svaret:
'Brukar som sagt roa mig med att skriva på wikipedia. Det är som ett lexikon på nätet, jag antar att du känner till det. Oftast skriver jag om ekonomi, du vet banker och sånt, men ibland skriver jag lite om sport, dans, film, städer och lite av varje. Surfade bara runt lite för att hitta något nytt att skriva om, men jag ska inte skriva om dig, du kan vara lugn. Tyckte bara att du verkade väldigt vacker. Själv har jag simmat mycket och jag håller även på med bugg. Handboll är jävligt coolt, men jag kan tyvärr inte.'


Tror han att jag precis som han är född igår eller, 'du vet banker och sånt?' - sansa dig!

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHHAHAAHHAHAAHAHHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH. vilket asgarv

2009-10-30 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0