FRAKTFRITT

Då var det gjort. Tröjan som jag länge suktat efter på chicy.se är nu beställd och dimper förhoppningsvis ner i brevlådan innan denna veckan är slut. Det verkade bara som att det fanns 1 tröja kvar i lager eftersom den nu inte längre finns kvar att beställa på hemsidan, lucky me. Lucky me också som slapp frakten!


2 timmar kvar till träning och jag hoppas och tror att det blir relativt lugnt idag. Efter träningen bär det av till Allum där dom har massa erbjudanden, vettefan varför men inte fan klagar man!
Känner dock att jag får lugna mig med slösandet av pengar nu. När jag får pengar nästa gång har jag ingen aning om.. Söka jobb, eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0