FRIDAY

Idag är det match, igen!
Denna gången ute i Långedrag mot Önnered. Mycket matcher nu känner jag, i Måndags mot Eslöv- Idag- på Onsdag mot Skuru och Lördag Söndag mot Schweiz nånting. Tur är det väl att ingen av matcherna spelas speciellt långt borta, hade blivit jobbigt med alla resor!




Som nästan alltid när det gäller mig nuförtiden så har jag inte fått mycket vettigt gjort sen jag vaknade. Plockat undan i mitt rum och plattat håret är väl ungefär det jag har hunnit med. Sjukt kul och intressant information!

För er egen skull så avslutar jag härmed mitt inlägg. Det har inte varit särskilt vettigt hittills och ovettigare lär det bli om jag fortsätter.

Later,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0