GAMEDAY

En liten sväng på stan med Linnea blev det idag istället för att bara ligga hemma. Man har ju som sagt höstlov nu så det gäller liksom att ta vara på tiden man får som ledig...
Fyndade sönder, bra gjort av mig. Bl.a, en kjol för 50 kronor och ett armband som var näst intill gratis!

Som jag nämnt innan så blev jag lurad av en tele2 tjomme i allum för några månader sen. Varnade honom i ett inlägg för ett tag sen att inte visa sig offentligt med sina jävla skitgrejer.. Tro fan att han står i allum idag! Hade tyvärr inte tid att försöka ha ihjäl honom med simkortet men jag har kommit på en bättre idé, jag skickar pappa på honom! Så nu, när jag åker till matchsamlingen i partillebohallen så fortsätter mamma och pappa vidare till allum och talar klarspråk med clownen. Det blir så bra så. Känner jag pappa rätt så kommer han tappa de efter 3 min och kommer då börja skrika och skälla på honom om vilken jävla idiot han är och att han får lägga ner med sina bedrägerier. Kan redan nu höra hur han från nedervåningen planerar vad han ska säga till honom... Moahah. Ca 17.30 vid allum-informationen för er som vill höra pappa arg!

Gotta go, ciaaaao


Matchen sänds förresten på nätet, 19.00


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Gillar" detta..som alltid,haha FACESKADAD

2009-10-26 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0