GOOD

Hemkommen från en trevlig kväll hos Lelle, God mat, god efterrätt och i god tid. Moaha. Kom hem för ca 20 min sen efter att ha åkt sveriges krokigaste genväg från Landvetter till Jonsered. Inte en gatlykta på hela jävla vägen som kändes svinlång när jag körde ensam i mörkret. Fick verkligen koncentrera mig för att inte köra av vägen eler köra in i typ en älg.

Nu ska jag och mamma fortsätta kolla på andra filmen i Johan Falk serien, Vapenbröder.. Kicki säger att den ska va bra men man vet ju aldrig med henne, den åsnan.
På tal om Kickflipchillin så hade vi tänkt åka och gymma imorn, det ni!

Ciaooooooooo

Kommentarer
Postat av: kickflip

KUL hörrudu, KUL

2009-10-03 @ 23:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0