JOBBA MED DITT RUM

Mamma hade vart snäll och städat mitt rum när jag kom hem från Bulgarien. Det tog ca 5 min innan det såg ut som ett bombnedslag igen, vilket det fortfarande gör. Att packa upp resväskor är inte min grej, och jag jobbar inte med att tömma papperskorgen. Iallafall inte  förräns den är så full att man måste vara försiktig när man lägger i skräp för att inte hälften ska ramla ut.
Bordet som tidigare var mitt skrivbord har nu blivit mer som ett 'lägg-saker-som-du-inte-annars-vet-vart-du-ska-ha-dom-bord', hört talas om ett sånt? Finns på IKEA. Dock så faller det sig kanske naturligt eftersom jag lyckligtvis inte längre är i behov av något skrivbord. Moaha.

Städa kanske? Eller?








Mycket uppdateringar nu känner jag!
På hugget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-15 @ 15:52:29
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0