LÖÖÖÖST

Det behövdes ingen utskällning från pappas sida när mamma och pappa begav sig till Allum för att reda ut problemet med mitt abonnemang. Det räckte att mamma pratade lugnt och sansat med pappa i bakgrunden så löste sig allting.. Fick krediterat min faktura på 400 spänn så jag istället kan ringa upp dom pengarna, fick också struket överlåtelseavgiften som egentligen skulle legat på 200 spänn. Mamma lööööser!

Matchen vann vi, spelade bra och det var nog inte lätt att vara 'Eslövare' idag. Sparsamt med speltid för min egen del men vad gör de när man ändå spelar bra? På tal om bra så säger jag bara Linnea Aruvald, vem e hon? 15 sek kvar av första halvlek, första inhoppet i elitserien, första bollkontakten - första målet. Klockrent upp i krysset. SÅ GIVET!

Lika givet som Vapenbröder som jag ska kolla på nu, De e man la väääärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0